eerste weken

13 november 2016 - Auroa, Nieuw-Zeeland

Na 10 dagen kon ik eindelijk Auckland verlaten. Ik heb een week gelogeerd bij Mac en Robyn zei wonen in Papatoetoe vlabij het centrum. Ze hebben mij geholpen met bankrekening en belastingnummer etc. De eerste dagen was erg wennen maar voelde mij er erg thuis en zijn zo aardig! In het hostel heb ik Nina ontmoet zij komt uit Duitsland en is 2 dagen eerder dan mij gearriveerd. Na 5 dagen is zij ook komen logeren zodat we samen een plan konden maken op zoek naar werk. Zo zijn we in contant gekomen met een gezin die een boerderij hebben. Op de boerderij is een bungalow waar wij mogen verblijven voor wat werk op de boerderij. dus zijn wij vanaf Auckland naar New plymouth gevlogen. Een schattig klein huisje bij een boerderij in the middle of nowhere . Na 2 dagen moesten we aan de slag! Dus koeienmelken, houtzagen en schoonmaken weer een nieuwe ervaring. Maar 3 uurtjes per dag dus hebben we niks te klagen, en in het weekend vrij. helaas was het weekend slecht weer en konden we niet veel doen. we leren wel autorijden aan de linkerkant wat heel erg verwarrend is haha! Ons uitzicht is fantastisch als de berg zich laat zien door de wolken! Wij weten nog niet hoelang we hier verblijven we willen hier nog surfles nemen omdat hier de beste golven moeten zijn en goeie hikes.
Helaas kan ik nog niet naar Taupo om te bungeejumpen dat is mijn volgende doel!

1. Janny Dijk:
    13 november 2016
    Wat een supermooie ervaring! Geniet er maar lekker van.
  2. Opa en oma fijn dat je het goed maakt en niet alleen bent.:
    13 november 2016
    zo kunnen wij toch met je praten maak er mooie maanden van.
    groeten van opa en oma.
  3. Sonja Baarda:
    19 november 2016
    Leuk om te lezen dat het goed gaat daar. Nog 10 dagen dan komt Ydo ook die kant op. Hij heeft er zin in!