Auroa - Napier

7 december 2016 - Napier, Nieuw-Zeeland

De laatste week in auroa hebben we nog leren surfen. 1x kunnen staan voor 10 seconden wat is dat moeilijk!

we waren druk aan het zoeken voor werk en waren tot de conclusie gekomen om een auto te kopen zodat we sneller werk kunnen krijgen. Ik reis tot maart met Nina en dan ga ik verder met de bus zo kan ik de gedeeltes zien die ik niet zie met de bus en kan ik allebei ervaren.Dus zijn wij opzoek gegaan naar een auto, een citroen xentia is het geworden! Een stationwagen zodat we ook in de auto kunnen slapen. voordat we verder gingen hebben we eerst campingspullen gekocht een matras, kussens, kookgerei etc. zaterdag zijn we vroeg vertrokken richting napier ongeveer 5 uren met de auto. onderweg hebben we overnacht op een campingplaats midden in de bossen onze eerste nacht in de auto dat was even wennen maar was beter dan verwacht! Nu zijn we al een paar dagen in Napier we verblijven hier minimaal een week in een hostel helaas hadden ze geen bedden meer dus moeten we wel in de auto slapen. Na 4 dagen in de auto te hebben geslapen hopen we straks wel op een bed De eigenaar van dit hostel regelt ook werk zoals fruitplukken dus hopen we deze week ergens te beginnen.Als we werk hebben gevonden blijven we hier een paar weken zoniet dan kijken we verder. Napier is een leuk stadje en van alles te doen het wordt al erg warm hier en ze zijn al een paar weken bezig met de kerst wat een erg raar idee is in de zomer!

1. Janny Dijk:
    8 december 2016
    In protte wille tawinske Morena!