Korte update!

18 juni 2017 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na de auto te hebben verkocht ben ik alleen weer terug naar Blenheim gegaan. Dat was wel weer even wennen, Nina en ik hebben 6 maanden samen gereisd en daarom ben ik eigenlijk nog niet alleen geweest.

Maar terug in Blenheim voelde het weer alsof ik thuis was. De meeste mensen waren nog in het hostel die ik een maand geleden heb leren kennen. Al snel had ik weer werk op de wijngaard en daarna in de fabriek. Samen met Isabelle heb ik een maand bij wineworks gewerkt waar we flessen wijn in dozen moesten controleren. Ik zou een maand blijven hier maar ik had het erg naar mijn zin en eindelijk werk voor 40 uur in de week dat ik hier 2 maanden ben gebleven.

Toch kwam er een einde aan en moest ik weer vertrekken richting het noorder eiland. Ik had nog 3 weken de tijd voordat mijn vlucht naar Sydney vertrok. Dus ben ik naar Paihia gegaan het stuk wat ik nog moest zien in Nieuw Zeeland. Ik heb hIer een hele leuke tijd gehad! Ik ben naar Cape Reigna geweest, Sandboarding, skydive (wat echt geweldig was!) en als een goede afsluiting van mijn avontuur ook nog met dolfijnen gezwommen!

Na een week in Auckland te zijn geweest is het dan toch echt afgelopen, 8 maanden Nieuw Zeeland is toch wel echt snel gegaan. Maar toch erg blij dat ik weer verder mag reizen naar mijn volgende bestemming Sydney!